Partnerships

Onze liefde voor voetbal delen we graag met merken. Zie jij voor jouw organisatie kansen om de handen met SANTOS ineen te slaan? Kansen waarmee we niet alleen de voetballiefhebber een plezier doen, maar ook jouw zakelijke doelstellingen weten te bewerkstelligen? Te gek, wij staan namelijk altijd open voor partners die met ons willen samenwerken en denken dan ook graag met je mee.

Heb je een goed idee of wil je meer informatie, neem dan contact op met onze marketingman Ruud van der Knaap via ruud@tripledouble.nl.

Nieuwsgierig naar wat we zoal voor je kunnen betekenen? Hieronder een greep uit onze projecten.

KPN

Als hoofdsponsor van de Eredivisie heeft KPN een aanbod om alle wedstrijden live te kunnen bekijken voor slechts 7,50 euro per maand via FOX Sports. Hoe brengen we die onder de aandacht?

We maken een online rubriek, genaamd SANTOS kijkt Eredivisie. Hierin vertellen kopstukken van van SANTOS over de manier waarop zij het liefst voetbal kijken. Veertien medewerkers, van fotografen tot columnisten en onder wie Sjoerd Mossou, Jan Mulder, @DuBlanqueBogarde en Willem Vissers, komen aan het woord. De items worden gepubliceerd op santosonline.nl en verspreid via de socialmediakanalen van SANTOS en de betrokken medewerkers. KPN zet de rubriek ook in voor zijn eigen kanalen.

Pure Energie

Energieleverancier Pure Energie schakelt het SANTOS-productieteam in om FC Twente te feliciteren met het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie. In 2018 maakte Pure Energie al een bijzonder gebaar door na de degradatie het contract als hoofdsponsor met vijf jaar te verlengen (‘Pure liefde kent geen divisie’) en dat is nu de inspiratie voor een tweetal video’s rondom de kampioenswedstrijd tegen Jong AZ.

In de eerste video vertellen materiaalman Jakob, oud-speler Jeroen Heubach en zijn zoon, en supporter Elisse over hun liefde voor de club en de aanstaande terugkeer naar de Eredivisie. De video wordt in aanloop naar de wedstrijd verspreid via de socialmediakanalen van FC Twente en Pure Energie.

In de tweede video zien we hoe de FC Twente-supporters de laatste uurtjes voor de kampioenswedstrijd beleven en hoe groot de ontlading nadien is. Pure emotie, pure liefde. Deze film wordt vlak voor de huldiging van de kampioensploeg op de grote videoschermen getoond aan de duizenden supporters.

NS

Voor voetballiefhebbers is de trein een populair vervoersmiddel. Om naar het stadion van hun favoriete club te geraken of om zelf een wedstrijd te spelen. NS vraagt SANTOS om hier op een sympathieke manier iets mee te doen.

We maken voor SANTOS #06 een fotoreportage van velden langs het spoor door heel Nederland. Nederlandse voetbalclubs vestigden zich begin twintigste eeuw massaal aan het spoor, vaak zo dicht mogelijk bij treinstations. Wel zo praktisch, en al helemaal in het geval van uitwedstrijden. Nog steeds spelen tal van Nederlandse (amateur)voetbalclubs vlakbij de treinrails en haast iedere amateurkeeper kent het gevoel dan ook wel: terwijl je net dapper je verdediging wilt coachen, dendert er in je rug een NS-trein voorbij. Sluit bovendien naadloos aan bij het thema van SANTOS #06, amateurvoetbal.

Bowers & Wilkins

Eind 2017 introduceert Bowers & Wilkins een nieuwe high-end headphone, draadloos en met noise cancelling. De nieuwe PX is de ideale reisgenoot voor mensen die veel onderweg zijn.

SANTOS nodigt Siem de Jong en Jan-Arie van der Heijden, als voetballers van op dat moment respectievelijk Ajax en Feyenoord gewend aan spelersbussen en vliegtuigen, uit voor een luistertest. Aan de hand van zes liedjes ontstaat er een verrassend vraaggesprek waarin onderwerpen als kwaliteit, design en reizen aan bod komen. Elementen die voor Bowers & Wilkins belangrijk zijn. De luistertest verschijnt als insert van acht pagina’s in SANTOS #05 en op santosonline.nl.